Під час акції «16 днів проти насильства», яка щорічно триває з 25 листопада по 10 грудня, ми хочемо нагадати суспільству про те, що проблема домашнього насильства не просто десь собі існує, а може стосуватися кожного з нас - через наших знайомих, друзів, сусідів або навіть чужих людей... Саме з ними ми можемо поділитись важливою інформацією про те, як же протидіяти насильству і куди звернутися по допомогу. Або самостійно повідомити про випадок насильства до відповідної служби допомоги.
Отож, для отримання допомоги та консультацій можна зателефонувати до правоохоронних органів або в правозахисні організації.
Основні номери:
102 – Національна поліція України;
103 – швидка медична допомога;
15-47 – безкоштовна цілодобова «гаряча» лінія для жертв домашнього насильства;
116-123 (з мобільного) та 0 800 500-335 (зі стаціонарного) – безкоштовна національна «гаряча» лінія з попередження домашнього насильства;
116-111 (з мобільного) та 0 800 500-225 (зі стаціонарного) – національна дитяча «гаряча» лінія
0 800 213-103 – цілодобова гаряча лінія безоплатної правової допомоги.
Важливо: оскільки, перебуваючи в одному приміщенні з кривдником, жертва домашнього насилля, не завжди має можливість розповісти про насильство телефоном (це також особливо актуально під час карантину), вона може скористатися чат-ботами МВС України #ДійПротиНасильства у месенджерах:
Телеграм: https://t.me/police_helpbot
Вайбер: https://tinyurl.com/y8rgatt9
Такий чат-бот може допомогти людині викликати служби допомоги (поліцію і швидку), переадресувати на спеціалістів безоплатної правової допомоги, які нададуть юридичну консультацію в онлайн-режимі; надати контакти інших служб допомоги, а також роз’яснити, що таке домашнє насильство та як йому протидіяти.
Більше інформації - читайте на нашому офіційному веб-сайті за лінком: https://dmsu.gov.ua/news/dms/8459.html
Немає коментарів:
Дописати коментар