Чи багато ви знаєте дітей, які не грають у відеоігри? Часом здається, що цей віртуальний світ, де вони мають суперсили, можуть вигравати у футбол у відомих гравців – вже невід’ємна частина їхнього життя. Та відеоігри не є чимось жахливим для дітей.
Найголовніше – не зловживати. Адже переважно саме зловживання приводить до негативних наслідків.
Спочатку справи – потім гра.
Чіткі часові обмеження.
Визначте реалістичні наслідки порушення правил.
Цікавтеся, у що грає дитина.
Сплануйте інші розваги.
В США понад 90% дітей віком від 2 років грають у відеоігри*.
Найголовніше – не зловживати. Адже переважно саме зловживання приводить до негативних наслідків.
Спочатку справи – потім гра.
Чіткі часові обмеження.
Визначте реалістичні наслідки порушення правил.
Цікавтеся, у що грає дитина.
Сплануйте інші розваги.
В США понад 90% дітей віком від 2 років грають у відеоігри*.
Цифра трохи шокує.
Відеоігри поділяються на 2 типи: навчальні та розважальні.
Відеоігри вчать швидкості реакції, координації рухів рук і очей. У дослідах на здатність концентруватися на різних чинниках діти, що перед цим грали в динамічні ігри, показали кращий результат, ніж діти, що не грали. Відеоігри здатні допомогти відволікатися від поганих спогадів та негативних емоцій, а також знизити тривожність.
Тому батькам потрібно вибудувати правила щодо відеогри. Ділимося з вами основними з них.
Дитина повинна знати, що вона гратиме лише тоді, коли зробила всі заплановані денні справи.
Дітям від 6 років рекомендується* приділяти відеогрі не більше 60 хвилин у шкільні дні та 2 години у вихідні. Дітям віком до 6 років слід витрачати близько 30 хвилин. Кілька днів на тиждень обов’язково мають бути вільні від ігор.
Якщо дитина замість домовленої години грала весь день, вона має розуміти, що будуть наслідки. Наприклад, наступний тиждень вона взагалі не буде грати.
Батькам корисно знати та схвалювати ігри, в які грають діти.
Важливо, щоб у дитини були інші цікаві їй активності, щоб чекання пограти у телефон не було єдиним заняттям для неї.
*Дані взяті з Американської академії педіатрії (https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/36587018/)
Немає коментарів:
Дописати коментар