" Коментарі реагують на істерію.."
" Якщо ти не щасливий, він одразу потрапить у бій.."
"Плачу за маленькими речами, не можу її заспокоїти"
Контроль емоцій - це здатність володіти своїми емоційними реакціями (нейрофизиологическими, біохімічними, поведінкогнітивними та пізнавальними).
Саморегулювання пов ' язане з розвитком мозку, лише досягнення віку вимагає соціального (сімейного) навчання. Коли дитина починає розмовляти, у нього поступово росте здатність розпізнавати свої емоції, думки та наміри. З розвитком мовлення дитина здатна розповісти батькові про свій стан, про свої потреби. Для нього важливо прийняти свої емоції і навчити заспокоювати себе. Саме середовище допомагає дитині висловити себе та заспокоїти свої емоції. Важко, коли дорослі не знають, як керувати своїми емоційними реакціями в сім ' ї, а дитина вимагати неможливого. Не забувайте, що діти дивляться і грають, крім того, ті частини мозку, які відповідають за систему емоцій та поведінки в процесі розвитку. Але, ви можете допомогти дитині контролювати свої емоції, не ігноруючи власним прикладом.
Три процеси залучені до регулювання емоцій:
1. Розвиток структур мозку - його "комп ' ютерна підтримка" для контролю емоцій.
2. Температура - всі діти різні, хтось більш емоційний, хтось менше, і це пов ' язано з типом нервової системи.
3. Довкілля - кожна сім ' я має свою культуру лікування емоцій, дитина спостерігає та імітує. Діти, які закінчились стресом в сім ' ї, підлягають емоційному хаосу всередині себе.
Тип нервової системи (температура) не змінюється. Ми не можемо прискорити розвиток мозку, але можемо надати підтримку дитині і навчити його допомагати собі, коли емоції покриваються.
Що важливо?
! Стабільність і послідовність. Діти важливі для дитини, послідовні кордони, окремий рядок вимог. Це створює безпеку для дитини.
! Приєднуйся до почуттів дитини (приймай і не до девальнення) -" Я бачу, що ти засмучений: " ти засмучений ", " ти втомився ", " ти втомився..", " скажи мені.., " Пам ' ятай, я поруч..,", " Я хочу тебе зрозуміти..", " Тобі зараз важко "... Це допоможе дитині заспокоїти свій внутрішній вулкан.
! Говори про свої почуття, не приховуй свій стан: " Я також засмучений, що ти так сильно старався і низько..", " Я пишаюсь тобою, коли бачу..", " Я засмучений, коли помічаю.."..
Коли батьки використовують мову емоцій і ставляться до невербальних емоційних реакцій інших, вони забезпечують дитині потужний інструмент для розуміння себе.
ЦЕ ВАЖЛИВО
! Розбудіть дитину, щоб поговорити про свої почуття. Не уникайте негативних почуттів у сім ' ї. ВСІ ЧУВСВА МАЮТЬ ПРАВО ІСНУВАТИ.
! Керуйте своїми емоціями, дитина спостерігає за вами і вчиться у вас. Пам ' ятайте, що мозок дорослого створений для керування емоціями. Просто потрібно навчитися керувати собою. Не приховуйте свої емоції, говори про них, керуйте тоном, знаходьте час заспокоїтися. Якщо вам важко, скажіть це дитині. Пропозиція навчатися разом.
Хай щастить!
Немає коментарів:
Дописати коментар