вівторок, 10 жовтня 2023 р.

Всесвітній день ментального здоров’я.

 Щорічно 10 жовтня у всьому світі відзначається День ментального здоров’я.
Запитуйте у себе щодня, не лише 10.10. – «Ти як?»
Ти – який живеш у часи повномасштабного російського вторгнення. Ти – який відчуваєш тривогу і не відчуваєш міцної опори під ногами. Ти – який не впевнений сьогодні, що настане завтра. Ти – який читаєш новини про трагедії, що розривають серце. Ти – який думаєш про близьких, знайомих і незнайомих, забуваючи про себе.
А ти – «Ти як?»
Відповіді можуть бути різними, але обов'язково – чесними. Адже саме це стане початком шляху до того, що є базовою цінністю ментального здоров'я – добробут людини і те, наскільки вона почуває себе щасливою.
Великі потрясіння, притаманні нинішньому часу, несуть не лише горе та страждання, але й відшаровують все зайве, неважливе, проявляючи істинні цінності.
У випробуваннях ми плекаємо нашу стійкість. Неймовірні українці, які понад півтора роки протистоять повномасштабній російській агресії, добре знають, що це таке. І весь світ бачить прояви цієї стійкості й захоплюється нею. Ми маємо цінності (найвища – це людина і її життя), діємо згідно з законами моралі, вчимося орієнтуватися у новій реальності (на жаль, ця реальність воєнна і травматична), підставляємо одне одному плече.
Ментальне здоров’я – універсальне право людини. Це не лише відсутність розладів. Це внутрішні ресурси для того, аби жити життя. Реалізувати свої здібності. Працювати. Піклуватися про інших, не забуваючи (!) про себе.
Комунікаційна кампанія @Ти як?Всеукраїнської програми ментального здоров'я за ініціативою першої леді Олена Зеленська реалізується за підтримки проєкту USAID Ukraine - USAID Україна «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я», який виконує організація Пакт

Можливо, це малюнок: текст «день ментального здоров я щодня ? ти як? всеукрайнська всеукрайнськапрограма програма ментального здоров'я USAID F A безбдрернсть Rafiv ?»

Немає коментарів:

Дописати коментар